Legnépszerűbb síterepek

Havas sportok

Ha hagyományos osztrák hangulatra vágyik …

2013-01-13 10:23:00

Exkluzív pihenés a Nockberg Nemzeti Park közelében

Véletlenül találtam meg az Almdorf Seinerzeit honlapját, és először a csodálatos képek nyűgöztek le, s majd beleolvastam a tartalomba is. Nos, én legszívesebben itt képzelném el családom karintiai pihenését.

almdorf seinerzeit

Budapesttől mintegy (útvonal választástól függően, (google maps Fellacheralm)) 550 km-re találhatjuk, Klagenfurttól egy ugrásra a kis hegyi falucskát, ahol igazi hegyi házikókban, vagy komfortos vadászházakban foglalhatunk magunknak szállást. Az Almdorf Seinerziet ötvözi a tradicionális stílust a modern világ igényeivel. Egy dologra azért szívesen felhívjuk figyelmüket: ez a hely nem a buli központja, inkább a béke és a nyugalom szigete. A személyzet figyelmessége, barátságossága és vendégszeretete igazán különlegessé teszi pihenésünket.

Mivel üssük agyon az időt?

Természetesen menjünk síelni, szánkózni, vagy csak sétáljunk a téli erdőben. A legkedveltebb lehetőségek:

• Vár a Nocky hegység: fedezzük fel a Nockberg Nemzeti Parkot akár hótalpas túrán, akár csak bakancsunkban túrázva.

• Az Almdorfból indulva három sícentrum felé vehetjük az irányt. Választhatunk Bad Kleinkircheim pályái a kisebb Falkert lejtői, de akár a Turracher is vár minket.

• Ha már sokat síeltünk és egy kis melegségre vágyunk, akkor csobbanjunk Bad Kleinkircheim termálfürdőinek egyikében.

• Ha egy kis kultúrára vágyunk, akkor csak Klagenfurtig kell elautóznunk, s máris koncertek, kiállítások és múzeumok sora vár ránk.

• Azért a béke és a nyugalom szigetén a gyerekeket is különböző programokkal várják, a hóember és iglu építés az alap.

• Falkertben minden csütörtök este after party!

• Melegítse hátát a kandallónál és olvassa el kedvenc történetét, vagy fedezzen fel újat. A házakban több mint 2000 könyvet helyeztek el, hogy a csendes estéken egy bögre forralt borral olvashassunk.

• Spa nélkül nincs élet. Kint hideg van, de mi a lenyűgöző kilátásban gyönyörködve szaunázhatunk, vagy csak a gyógynövényes fürdőt élvezhetjük.

• A kulináris örömökről se feledkezzünk meg! Szállásadóink sem tették.

• És ha a fentieken túl még mindig maradna energiánk, akkor részt vehetünk éjszakai zseblámpás túrán, vagy kipróbálhatjuk a curlinget de akár a sífutást is.

almdorf seinerzeit

A hegyi „faluban” többféle szállás közül választhatunk. Egy dolog azonban biztos, hogy a kisebb nagyobb házikók otthonossága, kényelme, luxusa és a személyzet minden igényt kielégítő figyelmessége feledhetetlenné varázsolja pihenésünket. Az árakról az alábbi oldalon tájékozódhat. http://www.almdorf.com/rates.html

almdorf seinerzeitalmdorf seinerzeit

Hozzászólások

Régebbi cikkeinket ide kattintva találhatják.